Klachten? Wij staan voor een oplossing

Klachtenregeling

Bij Adekwaam B.V. streven wij naar een hoge kwaliteit van dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze werkwijze. In dat geval horen wij dit graag van u, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt uw klacht eenvoudig indienen via ons klachtenformulier. Wij verzoeken u om uw klacht zo volledig mogelijk te omschrijven, zodat wij deze goed kunnen beoordelen en afhandelen.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging van ontvangst. Wij streven ernaar om binnen 14 dagen een reactie te geven. Indien meer tijd nodig is voor onderzoek, wordt u hierover geïnformeerd.

Klachtenformulier

Klik hier om naar het klachtenformulier te gaan.

Download onze klachtenregeling

Voor meer informatie over onze klachtenprocedure kunt u onze klachtenregeling downloaden: Klik hier om de PDF te downloaden.

Contactgegevens

Heeft u vragen over de klachtenprocedure? Neem dan contact met ons op:

Adekwaam B.V. Postbus 11071, 2301 EB Leiden E-mail: info@adekwaam.nl